Verified Owner
Ownership: 1 week to 1 month
Dead out of the box7/6/2019 1:50:18 PM

Pros: None arrived broken

Cons: Delivered loose in a tiny cardboard box with nothing holding or protecting it in any way turns on with red light but green light never turns on

1 out of 1 people found this review helpful. Did you? 
Late6/11/2019 5:48:47 AM

Pros: Cheap

Cons: They sent it a whole state past me on the day it was to be delivered now it’s a day late and still no sign of it

1 out of 34 people found this review helpful. Did you? 
Manufacturer Response:
Thank you for your feedback. We apologize if you have not received your order as expected. We would like to investigate your feedback further. Please contact us with your order number at NeweggCS_USA@adata.com. Thank you, ADATA Support Team
Arrived damaged6/10/2019 8:36:08 PM

Pros: Was on sale cheap

Cons: 3 of the copper tube tips are bent and smashed and the clip to hold it in place on 1 side is bent and barely holds it very flimsy build

2 out of 2 people found this review helpful. Did you? 
Manufacturer Response:
Dear Erik, Thank you for your purchase and feedback. I apologize for you received a damaged ROCC-16003. Please contact us with an electronic copy of order invoice and we can further assist you with a replacement of the ROCC-16003. We do care about your feedback and will continue improving our products in future. Phone: 1- 800-575-9885 Email: rma@rosewill.com Email2: techsupport@rosewill.com Thanks, Rosewill Customer Care
View: 
TOP